ایجاد اشتغال و توسعه بنادر گمرکات شهرستان های هرمزگان

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

ایجاد اشتغال و توسعه بنادر گمرکات شهرستان های هرمزگان
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 8 تير 1394

ایجاد اشتغال و توسعه بنادر گمرکات شهرستان های هرمزگان

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان گفت: یکی از قابلیتهای مهم استان هرمزگان بندری بودن اکثر نقاط استان می باشد و با توجه به ظرفیتهایی که در بخش کشاورزی ، مواد معدنی و همچنین تعاونی های مرزنشینان در استان وجود دارد می توان در جهت توسعه و رونق مناطق شرقی و غربی استان اقدام نمود.

 خلیل قاسمی گفت: یکی از قابلیتهای مهم استان هرمزگان بندری بودن اکثر نقاط استان می باشد و با توجه به ظرفیتهایی که در بخش کشاورزی، مواد معدنی و همچنین تعاونی های مرزنشینان در استان وجود دارد می توان در جهت توسعه و رونق مناطق شرقی و غربی استان اقدام نمود.

وی اظهار داشت: با توجه به فعالیت کم و در برخی موارد غیر فعال بودن بنادر و گمرکات در شهرستانها می بایست با راه اندازی و فعال کردن آن مناطق، در جهت ایجاد اشتغال و توسعه آن مناطق بکوشیم.

در ادامه حقیری زاده مشاور عالی استاندار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به اعضاء جلسه بیان نمود: در خصوص فعال سازی بنادر و گمرکات کوچک ما جلسات و بازدیدهای متعددی در استان داشته ایم و نتایج خوبی نیز در این خصوص بدست آمده است.

وی اظهار داشت: امکانات و زیرساختهایی تقریبا محیا شده است و باید در جهت وضع تخفیفات بندری در مناطق فوق جهت ترغیب مرزنشینان و تجار اقدام شود.

در ادامه جلسه در خصوص راه اندازی خط مسافربری تیاب،هرمز و قشم، بررسی پتانسیل های گمرک جاسک و سیریک و تیاب ، نحوه واگذاری بنادر توسط بخش خصوصی، بررسی نحوه تجهیز بنادر توسط بخش خصوصی و بررسی نحوه ایجاد تفاهم نامه ترجیهی با کشور عمان، پس از بحث و تبادل نظر، مصوباتی به تصویب رسید. 

شایان ذکر است:جلسه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، دکتر حقیری زاده مشاور عالی استاندار هرمزگان و نمایندگان اعضاء گروه با محوریت مسائل و مشکلات بنادر و گمرکات شرق و غرب استان تشکیل شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.